onsdag 23 juni 2010

Mia ♥ Micke

Det har varit en konstig dag full av känslomässiga kollisioner och tårar.. Lyckades till slut göra några sprickor i Kinesiska muren (Micke).. Det krävdes ett "peptalk" med Alfred, massor med mod och lite mer tårar.. Det är svårt, mycket svårt men det känns som vi är på rätt väg och det viktigaste, att vi börjar förstår varandra.. (Inte en dag för tidigt efter snart 7 år) Att det är OK att vara ledsen ibland, att man behöver prata, även om jobbiga saker.. Jag gillar att planera och smida planer, Micke är tvärt om så det är inte så lätt..

Nu sätter jag mig själv först.. Min hälsa och mitt välmående är viktigast.. Jag har äntligen insett det nu.. Jag kan inte bry mig om alla andra och strunta i mig själv... Vi försökte mötas på halva vägen och det känns som vi faktiskt lyckades..

Go Girl............

1 kommentar: