måndag 7 juni 2010

Billig Fylla

Igår innan jag skulle köra hem kom den förbannade blödningen.. Bortfallsblödning som det så fint heter.. Det är typ som mens fast lite värre.. Gör lite ondare och blöder lite mer.. Tog 2 panodil men det hjälpte inte mycket.. Ingen höjdare att köra bil hem från Sölvesborg, det vill jag lova.. Kände mig som en zombie.. Kommer knappt ihåg något från hemvägen..

Idag har jag vilat med riskudden på magen ända tills det var dax att gå till jobb.. Har verkligen inte mått bra.. Eftersom jag blöder så mycket känner jag mig väldigt yr och något vimmelkantig. En billig fylla!! Det är lite läskigt men förhoppningsvis ska det väl börja avta nu så jag kan känna mig som en människa igen..

1 kommentar:

  1. Stackars underbara syster!!! Må det gå över fort... Tusen kramar till min älskade storasyster

    SvaraRadera