torsdag 10 juni 2010

Imorgon

Imorgon är det dax för Oscar att ta studenten.. De ska springa ut på Sundspärlan och jag ser inte riktigt fram emot att träffa Göran.. Han var som en pappa för mig från det att jag var typ 2 år gammal men för nåt år sen sa han upp kontakten med mig och ville inte va min pappa längre.. Sättet han gjorde det på var bara så himla fult och det sårade mig långt in i själen.. Är övertygad om att hans konstiga sambo hade ett finger med i spelet.. Imorgon kommer han och hans sambo till Sundspärlan.. Jag har redan ont i magen och känner mig nervös/orolig.. Vet inte hur jag ska klara det men på något sätt ska det gå för Oscars skull.. Hur det vet jag inte än.. Jag som blir ledsen och förbannad bara jag tänker på vad de gjort/skrivit.. Hur kommer det inte kännas att se dem..

2 kommentarer:

  1. Förstår dig... Har tänkt mkt på dig inför detta.. Ingen lätt sits precis. tom jag e nervös fast det inte handlar om mig. Du får prata med oss andra, inte för att det hjälper precis men det e ju alltid ngt..

    SvaraRadera
  2. Ja det kommer bli konstigt imorgon.. Men det är ju Oscars dag så jag tänker i alla fall inte ställa till med något.. Puss♥

    SvaraRadera