tisdag 8 juni 2010

Omöjligt??

Har kännt mig lite nedstämd idag och gått omkring och tänkt en massa negativa tankar. Kanske är det verkligheten som kommit ikapp mig efter alla känslostormar med dop, bebis och negativa besked.. Känner mig spänd och orolig i hela kroppen.. Nu när jag verkligen tänkt igenom vår situation ordentligt känns det omöjligt att få ihop alla pengar vi behöver.. Omöjligt, omöjligt, omöjligt.. Det är ju bara att lura sig själva genom att tänka i positiva banor.. Om jag tänker realistiskt är det ju faktist nästan omöjligt.. Kanske dax att ställa in sig på hur verkligheten kommer se ut istället för att drömma och leva i en genomskinlig bubbla, något som jag är mycket bra på..

1 kommentar:

  1. Tänk om ni hade haft turen att vinna en MASSA pengar. Vinner jag ska ni få en hel hög. Så tråkigt att det alltid ( oftast) e pengar som ska strula till allt. Jäkla pengar, det skulle funnits pengaträd;) Men Mia, man säger ju att inget e omöjligt....

    SvaraRadera