torsdag 14 januari 2010

Oro

Sitter med en klump i magen och ett tryck över bröstet.. Kan inte låta bli att oroa mig.. Hur ska det gå för oss?? Kan vi spara ihop en massa pengar på kort tid och kommer det att lyckas denna gången?? Det finns ju inga garantier och det går inte att låta bli att tänka på det eftersom jag bär det i mitt hjärta hela tiden..
Jag har gjort precis det som jag inte borde göra.. Sopat allt under mattan och låtsas att allt är hur bra som helst.. En vacker dag kommer det att komma ifatt mig men jag orkar inte ta tag i det just nu.. Jag orkar faktiskt ingenting.. Har inte lust med något heller..

6 kommentarer:

  1. Jag håller tummarna hårt för er!!! ♥

    SvaraRadera
  2. Lilla hjärtat!

    Snälla ring om du behöver prata... man känner sig så hjälplös:(
    Vet inte vad man ska göra eller säga...
    Håller tummarna , ngn gång ska det bara funka!

    SvaraRadera
  3. Precis, du vet att du kan ringa eller komma NÄR SOM HELST om du vill/behöver.

    Kram vännen!

    SvaraRadera
  4. Hej Mia. Ska vi ta ett stolarbete och försöka göra så du blir i balans. Kram mamma tänk på det!

    SvaraRadera
  5. Ska fundera på saken.. Puss

    SvaraRadera