torsdag 28 januari 2010

Köttbullar

Fick för mig att jag skulle ha kötbullar till middag idag.. Har precis rullat alla dessa köttbullar för glatta livet.. Blev inte riktigt nöjd med resultatet när jag provsmakade.. Micke ville ha potatismos men jag vill ha kokt potatis, gräddsås och kokta morötter.. Det får väl bli mos till Micke och potatis till mig..

Idag letade jag länge efter ett ställe som hade Western Union.. Till slut stod jag i en utländsk tobaksaffär och fick fylla i en blankett med lite uppgifter.. Det var lite svårt för de pratade dålig svenska men till slut fick jag mina pengar.. En otroligt generös tidig födelsedagspresent från Paris.. Jag är så tacksam och det blev en sån otrolig känslostorm inombords.. Jag fick tårar i ögonen och det kändes som om jag skulle spricka av all glädje och tacksamhet jag kände..
TACK♥♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar