tisdag 12 januari 2010

Att inte kunna sova..

Kan visst inte sova idag heller.. Micke däremot ligger och snarkar för fullt inne i sovrummet.. Sitter framför datorn och spelar lite spel för att fördriva tiden.. Lyssnar på lite musik och just nu är jag fast i Soundtracket till New Moon, original score.. Alltså den instrumentala musiken till filmen.. Fantastiskt vacker musik är det..

Sitter och trycker i mig popcorn och choklad som om det inte fanns någon morgondag.. Inte precis vad jag behöver just nu.. Är bara så trött och besviken just nu.. Orkar inte bry mig om någonting.. Orkar inte ta tag i alla de saker jag borde.. Känner mig ihålig..

Fan vad jag saknar min mobil.. Är ju helt lost utan..
Säger grattis till min kära syster Helen♥ som fyller år idag.. Ja igår blir det ju faktiskt eftersom klockan är över tolv och det är ny dag..

1 kommentar: