söndag 24 januari 2010

Homeopat

I torsdes var jag hos en Homeopat.. Han satt bakom sitt skrivbord och ställde lite allmänna frågor om mitt hälsotillstånd.. Sen gick vi in i ett annat rum där han använde nån maskin för att titta mig i ögonen för att se vad som är fel med mig.. Måste säga att jag är lite skeptiskt men känner att i detta läget provar jag allt.. Näväl, han sa att jag hade fel på min sköldkörtel, hormonbalansen i min kropp var inte den bästa och vänster sida av livmodern fungerade dåligt.. Sen var även mitt bäcken snett.. Han sa att jag inte behövde vara orolig, han kunde fixa mina problem men han behövde 2-3 månader.. Vi började med att han försökte få mitt bäcken rätt.. jag låg på en brits och han knådade och tryckte allt vad han kunde.. Det gjorde djävulskt ont men vad gör man inte i detta läget?? Står ut med allt givetvis, bara det hjälper.. Du kan bli lite öm några dagar nu men det är normalt, sa han.. Jo jag tackar jag.. Öm som attans.. Fick lite tabletter oxå.. ja vi får se om det hjälper.. Jag har ju inget att förlora i detta läget..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar