lördag 14 november 2009

Sur

Jaha, då var man på dåligt humör idag.. De ringde från jobb och frågade om jag kunde börja jobba tidigare.. Jag svarade att jag nog inte kunde det.. Att jag hade lite att göra bla skulle jag laga mat till Micke ikväll och som jag tänkte ta med till jobb idag och imorgon.. Budskapet gick nog inte fram för en stund senare ringde det igen och de undrade när jag kunde komma.. Vet inte varför men det fick mig att bli på så jävla dåligt humör.. Jag jobbar 6 dagar denna veckan + att jag stannade över till kl 22.15 i onsdes för en av mina kollegor mådde dåligt och behövde gå hem.. Jag har ingen lust att jobba ihjäl mig, så är det bara..

Nu har jag börjat grubbla över framtiden igen.. Snart är det nytt år och detta året har ju inte varit ett särskilt bra år.. Mycket tårar och besvikelser.. Hur ska det bli nästa år?? Fler sorger och ännu fler bedrövelser?? Inte vad jag behöver men när ska det vända egentligen??

1 kommentar:

  1. Hoppas verkligen det kommande året blir bätter än iår både för dig och för mig... VI kommer att göra 2010 till ett bra år för oss så är det bara....

    Kramar Ulrika

    SvaraRadera