tisdag 24 november 2009

AJ!!

Skulle var duktig i förmiddes och ta en promenad i solskenet.. Kom inte så långt förrän jag fick vända.. Det sa bara PANG och så fick jag jätteont i knät.. Alltid är det nåt.. Kan man inte få vakna en endaste dag utan att det gör ont någonstans eller att humöret är alldeles åt helvete?? Det hade varit helt underbart..

Igår pratade jag med min chef angående min semester som inte blev godkänd.. Han sa blankt nej.. Sjukt tycker jag faktiskt att det är.. De kunde åtminstone göra ett FÖRSÖK att lösa det men nej.. Undra om det är mig det är fel på eftersom de inte ens vill försöka.. Taskigt är det i alla fall men jag får gå dit och göra mitt bästa även om jag inte direkt känner mig motiverad..

1 kommentar:

  1. Vad är det för en chef??...låter som en chef med ett väldigt bittert liv tycker jag!
    Som du ställer upp och jobbar, borde han/hon inte vara mer mån om sina anställda?
    Tvi!
    Kram på dig och starkt att kämpa på!!

    SvaraRadera