måndag 2 november 2009

Besegrad

Jag erkänner mig besegrad. Av smärtan jag upplevde hela natten och när jag vaknade var det bara att inse att jag INTE kunde jobba idag. Trots att jag egentligen behöver pengarna. Ja menar 15 timmar i veckan blir man inte rik på och med a-kassans väntetider lär det ju dröja ett bra tag innan jag får pengar därifrån. Det verkar inte som det är nackspärr utan något som kommer från skulderbladen och nacken. Början på arbetsskada?? Nej, det hoppas jag verkligen inte men det är bäst att ta det så lugnt som möjligt nu tills det går över. Idag har jag fruktansvärt ont i min axel och arm utan att jag gör någonting. Det pulserar och bultar av smärta. Nacken gör bara ont om jag vrider på huvudet men det gör det svårt att sova. Det är ju inte precis så att jag ligger helt stilla när jag sover. Nu ska jag på jakt efter en riskudde som jag kan värma och lägga där jag har ont. Lite massage eller en sjukgymnast hade inte suttit helt fel heller..

3 kommentarer:

  1. Mia, tror inte massage är något, Som jag skrivit innan så kan jag nog rekommendera kiropraktik så att dom knäcker det rätt....

    SvaraRadera
  2. Jag hade ont i axel, rygg och nacke och kunde inte vända pà huvudet. Gick direkt till doktorn som fràgade om jag ville äta medeciner och ha ont i en vecka eller injicera medecinen direkt i musklerna och ha ont en dag. Gissa vad jag valde... Mina muskler hade vredet och krampat sig för att jag sovit med kallt vinddrag. Knäppt eller? Gà nu till doktorn pà studs. Vad är det för mening med att gà och mà dàligt?

    SvaraRadera
  3. Stackare!! Jag håller med Annie;) Gå nu till doktorn kära syster..

    SvaraRadera