lördag 7 november 2009

Gamla minnen

Rotade igenom min garderob idag och hittade en massa gamla foto + dagböcker.. Det blev en riktig nostalgitripp ända bak till 1974.. Satt i soffan för mig själv med foto utspridda över hela golvet och mindes gamla tider.. Som jag har skrattat åt frisyrer, glasögon, miner och händelser.. En annan dag ska jag läsa igenom alla mina dagböcker jag har sparat. Har skrivit från 1986 till 2000 så det blir en riktig djupdykning i mitt liv.. --Min mamma Annika och min pappa Thomas på mitt dop 1974----
-------------------------------- ♥lilla jag ca 6 mån♥------------------------

-------------- Glass i stora lass vid fontänen på torget i Karlshamn--

------------------------- ♥lilla jag igen ca 2 år gammal♥-----------




En liten knubbis ca 5 år gammal..
Har suttit och bläddrat i "Boken om mig" från när jag föddes..
♥ jag var ett riktigt matvrak (ja det syns ju på bilden ovan)
♥ det roligaste jag visste var att åka karusell
♥ det värsta jag visste var att tvätta håret
♥ min käraste ägodel var en hund (gosedjur)
♥ min första kärlek hette Roger (då var jag 3 år)
♥ diggade ABBA när jag var 4 år
♥ var ganska busig, hittade på hyss och slogs med killarna
Jag gillar faktiskt fortfarande ABBA och att åka karusell.. Inte klokt vad tiden flyger iväg..



2 kommentarer:

  1. Vilka härliga foton! Söt liten knubbis du var. ;-) Och oj vad man ser likheten mellan Annie och er mamma på den översta bilden. Och Helene. Du är nog mer en mix av dina föräldrar. Kul med gamla bilder!

    SvaraRadera
  2. Hej
    Vilken liten sötnos du var och är ännu förstås.Jag kommer ihåg alla dessa korten, jag har dom flesta. Har försökt ringa dig, tre gånger igår och en hittills idag.
    Jag vet inte om du jobbar men troligtvis gör deu väl det. Jag provar att ringa igen och igen

    Hälsn simone

    SvaraRadera