måndag 23 november 2009

En regnig Måndag

Måndag, tråkiga måndag.. Regnar gör det dessutom.. Tråkigt, tråkigt, tråkigt.. Kom hem från besöket och kalaset i Blekinge igår vid ett tiden.. Det var trevligt.. Ett stort kalas med 60 personer stora som små.. När vi kom hem till min pappa efteråt blev det lite spelkväll med Yatzy och Scrategories.. Micke var väl inte direkt överförtjust i att spela spel men roligt hade vi.. Fick en jättefin present av min syster IDA, en liten ängel som hon gjort själv.. Den hängde jag omedelbart i min kedja vid mitt kors så nu är jag extra skyddad ;-)

På morgonen fick vi hotellfrukost med: bacon, ägg, äggröra, prinskorv, juice, nybakat bröd mm.. En riktig festmåltid.. Hon är snäll hon, Simone..
Väl hemma somnade jag som en stock i soffan och sov nog två timmar.. Helt slut..

Idag är det måndag och dax att gå till jobbet.. Inte jättesugen precis men man har ju inget val.. Längtar tills i helgen då jag ska JULPYNTA!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar