måndag 9 november 2009

Fars Dag ♥

Idag har jag verkligen jobbat hårt.. Fick jobba extra pga sjukdom men det var helt okej.. Har ju bara gått hemma och slöat hela veckan för att jag haft ont i nacken.. Nu är den nästan helt bra så det var bara att kavla upp ärmarna och dyka rakt in i arbetet.. Har haft jämn ström med kunder hela dagen.. Det är ju fars dag och alla skulle köpa lotter och blommor till pappa.. Måste faktiskt erkänna att jag glömde bort min egen pappa.. Fy skäms på mig, det brukar jag inte göra.. Vet inte vad jag ska skylla på.. Tillfälligt hjärnsläpp kanske?? Han bor ju i Sölvesborg och det är ju LITE långt att åka efter jobbet bara för att äta middag.. Det tar ju ca 1 timme och 40 min att köra dit.. Istället blev det middag hos Mickes föräldrar. Hans mamma lagar jättegod mat..

När Micke sa godnatt tyckte han att jag oxå skulle gå och lägga mig.. Varför då?? Jag är ju inte det minsta trött, trots att jag sovit dåligt.. Han tyckte jag skulle sluta vända på dygnet.. Vad kan jag säga?? Jag är ju en riktig nattsuddare..

Pappa, förlåt att jag glömde bort dig på fars dag ♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar