söndag 29 januari 2012

Som jag förtjänar

Igår fick jag ett ryck när jag kom hem från jobb och bestämde mig för att städa och röja på vinden. Proppfull med skit i en enda röra och det gick knappt att gå in. Slängde en jäkla massa skit och stuvade om så nu jävlar är det ordning och reda. Lyfte och flyttade ca 10 bananlådor fulla med tidningar som Micke sparat. Aj, det skulle jag inte gjort. Nu mår jag som jag förtjänar och när jag vaknade imorse hade jag ont ner mot rumpan och bulan är tillbaka. Gjorde jätteont när jag böjde mig framåt. Jobbat ganska hårt idag så nu är jag sliten och ligger utslagen i soffan. Längtar tills jag får hem allt jag har beställt så jag kan göra fint i lilla rummet. Vi får snart en inneboende och jag hoppas hon kommer trivas. Det ska bli underbart och jag längtar så.

Nu har vi diskuterat lite när vi kan tänka oss att ha semester i sommar. Jag vill ju ha när det är OS.. Oj, ja jag vill ganska mycket i sommar. Ha ha, undrar hur detta kommer sluta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar