tisdag 10 januari 2012

Projekt

Dödstrött har jag krupit ner under filten och tittar på Det Levande Slottet. En utmärkt film att slöa till och förhoppningsvis somna till så småningom. Nytt år är det ju och som vanligt har jag massor med planer men vis av erfarenhet vet jag att det nästan aldrig blir som man har tänkt sig. Så vi får helt enkelt se. Ett projekt har jag i alla fall bestämt mig för och det är att sovrummet ska göras om och hallen behövs tapetseras. Det kliar i fingrarna att få göra om men först måste jag som sagt tapetsera, ingen av mina egenskaper ;) så jag måste få tag i någon som kan. Fint ska det bli.

Mina tankar går till min kusin Lizette med familj och mina kusiner. Det är så orättvist hur livet kan bli. Om det finns nån Gud, nån högre makt, ja vad som helst där ute. Låt henne bli frisk, snälla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar