tisdag 3 januari 2012

Ledig

Underbart att vara ledig idag. Åkte ut till Ikea. Har fått för mig att jag vill göra om i sovrummet och lilla rummet så det fick bli en tur till Ikea för att kolla upp vad jag vill ha för nya saker. Träffade Helen, P och Lucas på Väla och vi käkade lite lunch för att sen gå och kolla i lite affärer. Lucas skulle handla lite för egna pengar. Sen åkte jag ner i stan för att gå på bio. The Girl With the Dragon Tattoo skulle jag se. När jag satt där under reklamen insåg jag att jag lagt på för lite pengar till parkeringen. Oops!! Filmen varade längre än vad jag trodde. Vågade knappt gå ut till bilen efter och var beredd på parkeringsböter MEN jag klarade mig. Tack och lov!! Filmen då, jo den var bra men jag tycker nog att den svenska är snäppet bättre.

Lagat middag till älsklingen och när han gick till fotbollsträningen dansade jag runt i lägenheten med stereon på hög volym och plockade bort alla tomtarna. Läst lite i min bok om Elizabeth Taylor, väldigt fascinerande läsning, och nu ligger jag under filten och kollar på Pirhana..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar