torsdag 26 januari 2012

Mimmi

Har funderat länge på att fixa till det lilla rummet som jag tycker är lite trist. Mest Mickes gamla möbler som står där. Soffan är trasig och databordet lite vingligt. Har bara inte kommit till skott riktigt än. Vet ju inte riktigt när vi får en inneboende heller (snart hoppas jag) . Först fick jag ju inviga Micke i mina planer. Han godkände att soffan och databordet åkte till soptippen men bokhyllan ville han behålla (attans). Tänkte att en bäddsoffa kan vara bra att ha. Hittade en som hette Mimmi. Ha ha, den var jag ju bara tvungen att beställa. Har mätt noggrant och jag fick Micke att mäta oxå. Soffan är 2.05 och från vägg till väg 2.13 så det ska gå precis. Annars blir jag djupt olycklig. Beställde nya gardiner, kuddar och lite annat smått och gott när jag ändå var i farten. Det gäller att smida medans järnet är varmt :) Oh, det kommer bli så fint så fint..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar