söndag 6 mars 2011

Sjumilakliv

En 55 minuters promenad med Micke känns som värsta träningspasset.. Det är inte lätt att hänga med när han vecklar ut sina långa ben och tar sina sjumilakliv.. Försökte pinna på så fort jag kunde men det slutade med att han gick först och jag några steg bakom.. Ha ha, undra om det såg töntigt ut..

Nya skor har vi båda köpt idag.. Mina kostade MASSOR och Micke var snäll och bidrog lite.. Det blev de nya Puma typ som Reeboks Easytone.. Är nöjd med mitt köp och ser fram emot många långa promenader i dem.. De är mycket skönare och lättare på foten (inte så klumpiga) än Easytone.. Ett knäskydd blev det oxå.. Ibland när jag går mycket får jag lite ont i ena knät.. Känner mig laddad och på G faktiskt.. (ja inte just precis nu)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar