torsdag 3 mars 2011

Är lite trött idag och det kan bero på att jag gick upp kl 6.30 imorse (på min lediga dag). Bilen skulle lämnas på verkstaden i Höganäs kl 7.30. Efter det var jag duktig och gick hem till mamma.. Vi åt frukost och så färgade hon mitt hår.. Det är alldeles för dyrt att göra det hos frisören.. Sist betalade jag ca 800 kr för färgning av utväxt och så klippte hon min lugg lite... Svindyrt!! Håret växer ju så fort och utväxten behöver färgas typ en gång i månaden.. Hittade en ny färg som jag provade och den blev helt OK tycker jag.. Det kostade mig 75 kr vilket är lite mer lagom pris.. Tack snälla mamma för hjälpen..

Promenerade i Höganäs när hon skulle arbetsträna och shoppade två böcker. Dem ena om Ingrid Bergman läste jag när jag fikade på Kakboden.. Promenerade bort till Ittala outleten och hann slutligen med att köpa en fin födelsedagspresent till Annett som fyller år på måndag innan det var dax att hämta bilen.. Hade den på Volvo först för att handbromsen var sönder. De hittade lite andra fel och ville ha 7000 kr föa att laga allt.. Hutlöst!!!! Min fläkt gick sönder efter detta men nu är ALLT lagat och det kostade 3800 kr.. Eh, lite lagom skillnad..

Snälla, söta fina bil.. Gå inte sönder mer nu!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar