onsdag 16 mars 2011

Black Swan

Jag älskar film och min hobby är att samla på filmer och TV-serier.. Att gå på bio och se en riktigt bra film och äta lite popcorn är inte helt fel.. Idag bestämde jag mig för att gå och se Black Swan.. De hade en föreställning kl 13 som passade mig utmärkt.. Jag gick en lång runda i de nya Pumaskorna.. Solen sken och vårkänslorna började kännas lite snått.. Jag gick bort till Pålsjöskog, igenom skogen och ner vid havet och slutligen hamnade jag vid filmstaden.. Det var jag och en massa pensionärer, hahahahahaha!!! Filmen var bra men lite småskum.. Vad var verklighet och inte??!! Natalie Portman förtjänade verkligen sin Oscar, hon var fantastisk..

Nu ska jag gå till affären och hämta ut mina filmer jag beställt med Audrey Hepburn..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar