lördag 26 mars 2011

Pappa

Idag skulle jag få fint besök från Sölvesborg.. Gick upp tidigt och fixade och donade lite.. När det sen ringde på dörren var det bara min pappa som kom.. Lite snopet men det gjorde absolut ingenting.. Min syster kunde inte och Simone kände sig lite krasslig.. Micke jobbade så det var bara jag och min pappa.. Vi satt och pratade lite i den nya fina soffan och begav oss sen ut på stan.. Åt bakad potatis på Graffitti och hämtade mina tågbiljetter.. Sen fortsatte vi till Hemköp för att oddsa på Ishockeyn.. Lite godsaker var vi ju tvungna att ha till oxå.. Sen hade vi eftermiddagsmys framför Färjestad-AIK med kaffe, läsk och lite choklad.. Supertrevligt.. Sen hade jag 4-2 till Färjestad så det blev ca 200 kr i vinst.. En underbar dag..

Älskar min pappa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar