söndag 18 april 2010

Tripp Trapp Trull

Idag har Tripp (Annett) Trapp (Marie) och Trull (jag) promenerat en lång runda i skogen bland alla andra hurtbullar.. Det kändes i vader och ben som var väldigt stumma på hemvägen.. Känns väldigt skönt att vara på G igen.. Jag älskar att promenera i skogen!!! Fick lite känningar i mitt knä men jag hoppas det går över till nästa promenad..

Nu har jag bestämt mig för den gröna jackan.. Köpte även ett par beiga Capribyxor.. De sitter som ett korvskinn men jag ska behålla dem ändå och ha som sporre.. Tänkte prova dem lite då och då och se om jag varit duktig.. De borde kunna passa till sommaren.. Eller de ska passa till sommaren..

Insåg precis att jag inte klippt mig på väldigt länge, typ 6 månader.. Inte konstigt mitt hår börjar kännas strävt och livlöst.. Ha ha, jag i ett nötskal.. Imorgon är det jag som ringer direkt och beställer tid för klippning..

1 kommentar:

  1. Hej åk och köp ett knäskydd som du kan ha på dig vid promenader. Rådfråga i den affären du köte din värmedyna. kram mamma

    SvaraRadera