torsdag 15 april 2010

Flickan från Ovan

Var på bio med mamma.. Vi såg Flickan från Ovan.. Den var inte som vi hade tänkt oss och vi kunde inte riktgit komma fram till om vi gillade den eller inte.. Sådär skulle jg nog säga.. Det kändes som det fattades något.. Det blev liksom Jaha, var det allt..

Hem och hämta tvätten från källaren.. Hem och vika berget av tvätt.. Tråkigt, tråkigt.. Sen provade jag lite kläder som jag beställt från HM.. En riktigt snygg jacka som jag beställt i både svart och grön.. Kunde inte bestämma mig och det kan jag fortfarande inte.. Visade dem för Micke och frågade vilken han gillade bäst.. "Ja det är vilken som" sa han.. Inte mycket till hjälp där inte..

Svart eller grön?? Beslutsångest...

1 kommentar:

  1. Ta grön...Man tar ju alltid svart annars. Kan ju vara fint med lite färg;)

    SvaraRadera