torsdag 29 april 2010

I Malmö

Föjde med min Honey till Malmö idag.. Hon skulle göra en MR röntgen av foten.. Vi åkte lite tidigare så vi kunde fika och shoppa lite.. Det var trevligt men blev inte så mycket shopping.. Mest en massa promenerande fram och tillbaka i Malmö på jakt efter Åhlens, som ändå inte hade vad jag var ute efter.. Ha ha, vi var lite lost ett tag men hittade till slut.. Våren hade kommit i alla fall och kolla in fettot på bilden.. Ser ut som en boll i ansiktet.. Snyft, fan vad ful jag känner mig.. Heffaklump, minielefant, hängbukssvin eller flodhäst..

3 kommentarer:

  1. Eller varför inte min fina söta älskade storasyster:)

    SvaraRadera
  2. Krydda lite Mia!! Du har inte en god självupfattning.. Du vet att du é snygg fjällan!

    SvaraRadera
  3. Håller med din syster Annie helt och hållet.
    Så det så Alfred! :)

    SvaraRadera