onsdag 7 april 2010

Ett Tecken??

Man har ju sett det på film ett antal gånger när förtvivlade människor ber om ett tecken från Gud eller någon annan.. Ett slags tecken som ska visa vilken väg de ska ta eller bara fylla dem med hopp.. Eller nåt liknande.. Jag har ofta bett om ett sådant tecken ibland när jag varit ledsen eller oftast precis innan jag ska somna.. Då brukar jag prata tyst med mig själv till någon därute och be om ett tecken.. Hur vet man när man får det där tecknet??

Något hände mig idag.. Det var lite som att vara med i en film i slow motion eller att stå utanför kroppen och titta på sig själv.. Ja det går inte riktigt att beskriva upplevelsen men det var en mäktig känsla på en oväntad plats och när jag mins av allt anade det..

Kan jag ha fått mitt tecken?? Hur ska jag tolka detta??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar