måndag 26 april 2010

Singstar Party

I lördes samlades vi hos Marie för att bara sjunga Singstar hela kvällen.. Det var jag, Marie, Gunnel och Annett.. Vi mjukstartade med att bar sjunga några låtar sen var det dax att dela in oss i lag.. Blåa laget = jag och Annett.. Röda laget = Marie och Gunnel.. Det började inte så bra för mig och Annett, vi blev utklassade de första omgångarna innan vi lyckades spräcka nollan.. Det gick lite bättre när vi kom till ABBA.. Jag och Marie fick sjunga när det blev ABBA party medley och lyckades med konststycket att få exakt samma poäng.. Inte illa :-D Fan vad roligt vi hade.. Skrattade så tårarna rann och det gjorde ont i magen, tills grannen kom och ringde på och tyckte vi skulle skruva ner.. Glädjedödare.. Vi hade precis börjat en ny tävling så vi fick skruva ner och fortsätta ändå.. Sista låten i tävlingen fick vi sjunga nåt av Rolling Stones.. Ingen av oss hade hört låten förut och texten var jättesvår.. Höll på att skratta i hjäl oss.. Jag och Annett lyckades vinna sista tävlingen i alla fall.. Go girl!! Nästa gång tar vi dem!!

Tack mina fina vänner för att ni fick mig att skratta så mycket.. Det var väldigt länge sen jag gjorde det och det kändes underbart.. Hela dagen igår och även idag har jag känt mig så glad i själen.. Ni är underbara.. Puss på er♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar