onsdag 21 april 2010

Strålande

Har varit på strålande humör hela dagen.. Det bara bubblar och spritter i hela kroppen och jag har lust att slå kullerbyttor, hoppa och studsa och krama hela världen.. Ha ha, undra om det är vårkänslorna som invaderat min kropp?? Idag när jag tog på mina jobbyxor kände jag att de inte satt åt så hårt som de brukar.. Wow, det fungerar.. Tror jag gått ner ca 2 kg faktiskt och jag är väldigt nöjd med mig själv.. Duktig kicka!! (klappar mig själv på huvudet)

Nu börjar det ljusna alltmer inför Parisresan.. De flesta flygplatser är nu öppna och jag hoppas vulkanen lugnar ner sig nu så vi kommer iväg med vårt flyg..

Puss och kram till er alla idag♥

3 kommentarer:

  1. Vad härligt att höra dig så glad:)
    Och vad duktig du är som kämpar på så! WOHOOOO!! Många kramar från lillasyster Helen

    SvaraRadera
  2. Vad duktig du är! Keep on the good work! :)

    SvaraRadera