onsdag 14 april 2010

Homeopaten

Ja då är man lite mör och stinker tigerbalsam.. Hos Homeopaten idag fick jag lägga mig på en brits och så stack han lite nålar i min rygg och rumpa.. Sen blev jag inlindad i aluminiumfolie, nä inte riktigt men det kändes så.. Värmefilten han använde var som ett jätteark folie.. Där låg jag och försökte slappna av men det var svårt.. Gillar inte nålar.. Han plockade ut dem och så började tortyren.. Han knådade, tryckte, drog och slet.. Det gjorde inte lika ont som förra gången vilket betyder att jag blivit bättre men fan vad ont det gjorde.. TORTYR men om det hjälper får han gärna tortera mig varje dag.. Han avslutade med att smörja in mig med tigerbalsam och prata om att det gäller att finna harmoni oxå.. Att må bra i sig själv..

Faktum är att jag mår fan så mycket bättre än vad jag gjort på väldigt länge.. Jag vet inte varför men det spelar egentligen ingen roll för det känns underbart..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar