fredag 19 mars 2010

Vilken Tabbe

Såja, nu har jag förstört fredagskvällen för Micke.. Spelade in finalen av På Spåret eftersom vi var upptagna med annat då.. Ikväll satte vi oss framför Tv:n för att titta och hade laddat upp med hemlagad pizza som blev över förväntan.. Mickes del med köttfärs och min del med kyckling och mozarella.. Det var en spännande final och stod lika när alla resor var slut.. Det skulle bli utslagsfrågor och precis när programledaren läser upp dem tar inspelningen slut.. Jag tänkte liksom inte på att kolla i TV tidningen vilken tid programmet var utan tog för givet det var samma som vanligt.. Kan ni gissa vem som sitter och surar i soffan?? Han ville inte ens veta vem som vann.. Det visste jag ju redan eftersom jag såg det av misstag när jag skulle läsa en artikel på Aftonbladet.se

Ja, så kan det gå..

1 kommentar:

  1. He he... så kan det gå! Stackars gubben som missade sitt program :)

    Ha det gott!

    Kram Jenny (Kullberg)

    SvaraRadera