måndag 22 mars 2010

Cysta

Ja då åkte jag till min doktor i Malmö och hon konstaterade snabbt att jag hade en Cysta som blockerade och därför kommer inte mensen.. Suck!! Är det inte slut på allt elände snart?? Nu ska jag ta tabletter i 10 dagar och kommer mensen inte inom en vecka efter det måste de sticka hål på den.. Usch, det lät inte så mysigt.. Inte konstigt jag har ont och känner mig konstig.. Har inte haft mens sen 3 januari..

Idag har vi bokat hotell 23-25 juli.. Vi ska åka till Östersjöfestivalen i Karlshamn med Helen och P.. Jag har beställt strålande solsken tills dess :-D

2 kommentarer:

  1. Det e ju så tråkigt...med cystan alltså... hoppas det fixar sig själv....Nu får det vara slut på allt elände!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Det e så trisst.....Med cystan då alltså.. hoppas det fixar sig med tabletterna. Nu får det vara slut på allt elände!!!!
    KRAM

    SvaraRadera