onsdag 31 mars 2010

♥Micke 40 år♥













Idag fyller min Micke 40 år.. Jag gick ut i regnet och handlade frukost och lite tulpaner till min älskling.. Vi åt gott och bara tog det lugnt.. Lite senare trotsade vi det dåliga vädret och begav oss till Helsingör.. Där var inte så mycket folk men vi gick våra vanliga rundor och Micke köpte sina vanliga chips.. På hemvägen hade vi tänkt äta middag på båtarna men den idén fick vi skrota ganska snabbt.. Hamlet hade öppet torsd-söndag och Auroras meny var inget att hurra för, inte för Kräsamaja i alla fall.. Inte ens Micke som äter nästan allt hittade något gott.. Jag menar, vem vill äta lamm, sjötunga eller kikärtsbiffar.. Inte helt oväntat hamnade vi på O'Learys till slut.. Micke beställde Baby Black Ribs och jag Kycklingburgare.. När maten kom in fick Micke vad han beställt och jag fick Buffalo Wings som är superstarka.. Eh, det blev visst lite fel här.. Servitrisen bad om ursäkt och sprang ut i köket för att fixa rätt mat till mig.. Hur kunde hon få Kycklingburgare till Buffalo Wings?? Micke hörde att jag klart och tydligt beställde kycklingburgare.. Hon fjäskade runt oss och när vi skulle gå mutade hon mig med en stor påse nypoppade Popcorn..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar