söndag 28 mars 2010

Jag tänkte

Idag tänkte jag ringa min pappa eftersom det var länge sen vi pratade.. Idag tänkte jag ringa min mamma efter att hon messade.. Idag tänkte jag ringa min vän Annett och bestämma när vi ska gå på bio.. Idag tänkte jag skriva ett mail till Annie.. Idag tänkte jag ringa min Honey om att se This is It imorgon.. Jag gjorde ingenting och jag får så dåligt samvete att det gör ont inuti mig.. All min energi går åt till att vara glad och trevlig på jobbet.. Så fort jag kommer innanför dörrarna hemma går musten ur mig och jag känner mig som en urvriden disktrasa.. Helt tom inombords.. En mental brakkollaps..

FÖRLÅT att jag inte är social eller hör av mig så ofta.. Jag älskar er och ni finns ständigt i mina tankar.. Det är jobbigt.. Det är tungt.. Det gör ont..
Jag försöker så gott jag kan♥♥

2 kommentarer:

  1. Tänker på dig varje dag och när du orkar umgås så finns jag kvar. :-)
    Stor kram!

    SvaraRadera
  2. Hej Mia
    Hur har du det? Fy vad tråkigt med cysta, vi har ju inte pratat på ett tag. Hoppas det ordnar sig. Det är kanske därför du känt dig konstig och haft ont. Det ordnar sig säkert med tabletterna. Pappa sa du hade fått fast på jobbet igen, grattis, det känns väl skönt.
    Har du pratat med Micke vad han vill göra på sin födelsedag? Vi tänkte kampa men vi har inte bestämt var ännu. Tror du han vill bli överraskad om vi kommer. Om nu vi får bilen den är på verkstad, läcker olja. Hur jobbar du nu i påsk är du ledig någon dag?
    Vi kan se hur det blir.
    Olle var här idag och vill ha hjälp i trädgården, det hade varit så skönt om han ville sätta sig i en lägenhet, vi har inte mycket ork för vår egen längre.
    Mamma och pappa är gamla och kräver ganska mycket dom också. Köra ärende och handla och sen vill dom ut och åka ibland.
    Det känns som man är lite trött faktiskt och behöver vara lite ledig och bara vara och göra som man vill.
    Det är roligt att du tänker på din pappa och du ska veta att vi tänker på dig jättemycket. Du finns alltid hos oss och du/ni får komma hur ofta ni vill.
    Nu blev klockan plötsligt mycket bäst att lägga sig. Jag har börjat åka tåg så jag är uppe lite tidigare och får mig en cykeltur på morgon och kväll, skönt faktiskt.
    Ha det nu så bra så hörs vi
    Kram från Simone

    SvaraRadera