onsdag 17 mars 2010

Lingonbröd


Ja här är resultatet av min bakning.. Ett Lingonbröd som smakade över förväntan.. Insåg dock att jag köpte för stor brödform så det blev väldigt platt men det blir till att äta desto fler mackor istället.. Brödet liknar faktiskt en köttfärslimpa.. Ha ha!! När Micke kom hem undrade han om jag bakade bullar.. Det luktade ända ut i trappen.. Härligt.. Jag erbjöd honom att smaka men han tittade på brödet, rynkade på näsan och sa "Nej tack!! Jag gillar inte grovt bröd"..

3 kommentarer:

  1. Mmmm....plattbröd. :)

    Till Micke: Man ska inte säga att man inte tycker om något förrän man smakat. Så det så !!

    SvaraRadera
  2. Ja, jag har köpt en mindre brödform idag.. Nästa bröd blir nog lite större..

    SvaraRadera
  3. Han e ju för rolig;) JAg vill smaka;)

    SvaraRadera