torsdag 18 februari 2010

Snurrig

Tala om att vara snurrig i bollen.. Hade givetvis sett fel så det var ingen final i herrarnas konståkning igår.. Den är inatt i stället.. Där satt man och kämpade för att hålla sig vaken helt i onödan.. Ha ha, så kan det gå..

Vaknade av att telefonen ringde.. Åh, vad jag hatar alla dessa telefonförsäljare.. Det räcker ju inte längre att man säger att man inte är intresserad.. De bara maler på så nu lägger jag bara på luren.. Särskilt irriterande är det när de ringer och väcker en på morgonen eller när de ringer på kvällarna en helg.. Sånt irriterar mig nåt fruktansvärt.. Jag är inte intresserad av några gratis strumpor, rakhyvlar eller annat skit..

2 kommentarer:

  1. Jo men vissa tycks slinka emellan ändå.. Dessutom har de börjat ringa till min mobil oxå.. GRRRRR!!

    SvaraRadera