fredag 12 februari 2010

En mysig känsla

Skickade några Alla Hjärtans dag kort igår till mina nära och kära.. Det blev även ett kort till min syster Ida som fyller år idag och ett litet paket + kort till min bror som nyss blivit pappa.. Givetvis var nästan alla kort med Tatty Teddy på ;-). När jag slutade jobb kl 19.15 hade jag fått SMS av några som fått sina kort idag.. De blev jätteglada och tackade så hemskt mycket.. Hela vägen hem gick jag omkring med ett stort leende och en mysig känsla inombords.. Det är sånt som får mig att må bra.. Att vara generös på mitt sätt och att kunna ge/göra saker till andra, att kunna göra saker för andra.. Tänk så lite det behövs egentligen.. Ett litet kort, en bukett blommor eller bara lite choklad eller godis.. Borde kanske göra sånt här lite oftare.. Jag gillar att vara glad och må bra.. Så kusiner, avlägsna släktingar, gamla vänner, nya vänner, nära och kära.. Bli inte förvånade om det dimper ner något i era brevlådor framöver givetvis med Tatty Teddy på :-)

2 kommentarer: