lördag 27 februari 2010

Bio

Jobbat som en galärslav idag.. Direkt efter jobbet träffade jag Annett och vi gick till Telegrafen för att få i oss lite käk.. Sen fortsatte vi till Filmstaden och såg Shutter Island.. Helt okej film med lite oväntat slut.. En mycket trevlig kväll :-D

Idag på jobbet ungefär vid ett tiden var det någon som började spela flöjt utanför.. En blandning av indianska/kinesiska truddelutter.. I början var det väl ganska trevligt men efter några timmar ville jag bara gå ut och knäcka flöjten mitt itu.. Det lät som han spelade samma truddelutter om och om igen och det höll faktiskt på att driva mig till vansinne.. Ett tag satte han igång en bandspelare och rockade loss ordentligt med ljudet väldigt högt.. Det var inte precis någon musik man kände igen.. När jag stängde kl 19, ja då kunde han sluta spela och gå hem.. Orättvist!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar