tisdag 2 februari 2010

Födelsedag

Ja då var jag ett år äldre idag.. Min pappa ringde och gratulerade mig när jag precis vaknat.. Han och Ida ska komma på torsdag och hälsa på.. Det ska bli trevligt.. Tog en uppfriskande promenad och handlade lite frukost på hemvägen.. Lite kallt men ändå skönt.. När posten kom låg där ett kort till mig.. Jag kände inte igen handstilen och undrade vem det kunde vara ifrån.. Det ett jättefint kort från min faster och Rune.. Jag blev jätteglad och rörd att de tänkte på mig idag.. Nästa gång jag åker till min pappa ska jag hälsa på.. Vi ses tyvärr inte så ofta..När jag kom till jobb fick jag massor av gratulationer och en present av min Honey och en av chefen.. Jag fick välja mellan blommor och choklad.. Gottegris som jag är blev det choklad.. Micke mötte upp när jag slutade och vi trotsade snöstormen och begav oss till O'Learys.. Det var mysigt och sitta inomhus i värmen, titta ut och se snöstormen utomhus.. Idag ville jag fira ordentligt och beställde efterrätt, Banana split.. En riktig kaloribomb men är det födelsedag så är det.. Riktigt smarrigt var det dessutom..
När vi kom hem stod det en bukett med 10 röda rosor från Micke med ett sött litet kort till.. De luktar väldigt gott och står nu på bordet i vardagsrummet.. En ganska trevlig och mysig födelsedag trots allt.. Tack till alla som har gratulerat♥♥♥

2 kommentarer: