lördag 20 februari 2010

Jag vill

Idag längtar jag till Paris och givetvis efter Annie♥.. Jag vill åka längst upp i Eiffeltornet, titta på utsikten och känna vinden blåsa i mitt hår.. Jag vill blunda, ta ett djupt andetag och andas in Paris.. Jag vill bara stå där uppe bland molnen och samla alla sorger, besvikelser, bedrövelser, negativa tankar till en stor boll och kasta ut den så långt jag kan.. Jag vill se den sakta dala ner mot marken och sprängas i tusen bitar.. Jag vill le, skratta och känna mig fri!! Jag vill vara stark och kasta av mig min eremitkostym.. Jag vill leva och inte längre gömma mig.. Jag vill ta klivet ut ur skuggorna och mörkret, ta kontrollen och bli den jag inte varit på så länge: flickvän, dotter, syster, moster, faster, vän.. Jag vill skratta, älska och älskas..

Jag vill bara vara jag♥

3 kommentarer:

  1. Den du var i Paris min älskade syster<3

    SvaraRadera
  2. Du kan! Vi är med dig vännen! :-)
    Stor kram

    SvaraRadera
  3. Hej välkommen att våga ta klivet ut och vara den du är,Hindret är du själv.. Kom igen och gör det i dina tankar.Jag menar symboliskt med det du skrivit om när du stå allra överst osv.Jag hjälper dig gärna med ett stolsarbete om du vill kram mamma

    SvaraRadera