torsdag 10 maj 2012

Krasslig

Ja nu ligger jag här i soffan med halsont och världens huvudvärk. Känner mig hängig men det verkar som att jag slipper feber, än så länge. Försöker koncentrera mig på en film men det går sådär. Om 2 timmar är det dax att gå till jobbet. Det kommer dessutom en ny tjej idag som ska gå bredvid mig. Ska lära upp henne så hon kan jobba hos oss i sommar. Bara att bita ihop och hoppas jag kan fokusera på det jag ska göra. Ha ha, vill ju inte skrämma den stackars tjejen. Nä, det kommer gå bra, det tror jag. Lite dålig tajming att bli krasslig nu bara. Imorgon ska jag och Alfred till O'Learys, kolla på Ryssland-Sverige och äta lite gott. På lördag ska jag, mamma, Oscar, Helen och Annie köra till Karlshamn och hälsa på mormor och kanske lite kusiner och andra släktingar. Jag ska vidare till syster Ida och sen på söndag träffa pappa och Simone. Har verkligen sett fram emot detta. Nä, 2 panodil nu så kanske jag känner mig lite bättre..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar