tisdag 15 maj 2012

Helgen

I helgen åkte vi till Blekinge för att hälsa på våra nära och kära. Jag hämtade upp gänget som skulle med: Oscar, mamma, Helen, Annie och så Rocky såklart. Oscar fick köra och vi landade först hos söta mormor där vi tog en snabbfika. Efter en kort promenad med Rocky träffade vi på våra kusiner Anna, Jennie och Lizette. Det blev lite lunch på brasseri Fridolf innan vi delade upp oss och gick på stan. Jag hamnade i leksaksaffären för att köpa en något försenad födelsedagspresent till min brorson Theo. Riktigt tråkigt väder var det så vi hamnade hos mormor igen en stund innan jag åkte vidare till min syster Ida i Sölvesborg. 3 filmer varav 2 dåliga och en bra plus en massa godis. På söndagen var det verkligen underbart väder och vi gick längst med vattnet med hundarna hem till pappa och Simone. Jättegod frukost fick vi och sen blev det en promenad i det fina vädret. Fick låna ett par röda skor av Simone, det såg ut som bowlingskor, hahahaha.. Presenten blev sen mycket uppskattad. En lastbil som han kunde åka på :)
Vilket charmtroll han är, Theo. Underbart gullig och supercharmig. Hade en mycket mysig söndag. Kollade lite hockey med pappa och hjälpte Simone att fixa lite god middag, den var verkligen jättegod, innan det var dax för mig att ta tåget hem till min Micke.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar