lördag 5 maj 2012

For Your Eyes Only

Man mår som man förtjänar. Efter kebabtallrik, ostbågar och choklad protesterar min mage hejvilt. Ligger i sängen och tittar på min absoluta favorit av Bondfilmerna - For Your Eyes Only, eller Ur Dödlig Synvinkel som den heter på svenska. Skulle behöva resa på mig för att skruva upp ljudet på TV:n men jag orkar inte röra mig. Inte bra när fjärrkontrollen gått sönder. Lämnade surpuppan i soffan framför hockeyn. Han har varit på lite dåligt humör några dagar. Försökt muntra upp honom så gott jag har kunnat men det är inte så lätt alltid. Han har sån otur för tillfället när han tippar så det finns inte. Stolpe ut hela tiden och det är faktiskt orättvist tycker jag. Det bara måste vända snart. Tycker faktiskt lite synd om honom. Min älskade fina Micke.

Hockey VM är i full gång och match mot Tjeckien idag. Ska bli så himla kul att få se och uppleva 2 kvartsfinaler live i Globen. Börjar faktiskt längta lite nu :) men först ska det hinnas med att besöka Blekinge lördag-söndag. Mormor, syster med vofsingar och så Päronen. Kanske lillebror och systerson oxå. Som jag längtar :) JÄTTEMYCKET..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar