onsdag 16 maj 2012

Bon Voyage

Nu är jag redo för Stockholm. Väskan är packad, behövs inte så stor packning denna gången. Skorna är sprillans nya, de fick jag av Simone. TACK SNÄLLA.. Ecco walkingskor och är grymt sköna. Har packat ner lite plåster i förebyggande syfte när det är nya skor. Man vet ju aldrig om man får skoskav eller inte. Biljetterna är nerpackade och allt annat som jag behöver oxå, hoppas jag. Ska bli jätteskoj detta men jag har lite fjärilar i magen. Jag är ju inte den sociala typen när jag träffar en massa nya människor och i värsta scenariot sitter jag tyst som en mus i en hörna för mig själv. Ha ha.. Men hockey ska jag se i alla fall. Först blir det uppladdning med Ryssland-Norge och sen blir det förhoppningsvis en jättebra match Sverige-Tjeckien. Synd jag inte tänkte på att försöka låna en sverigetröja. Får klara mig utan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar