onsdag 14 mars 2012

Trött idag

Ja det svider lite i skinnet såhär dagen efter vaxningen men vill man vara fin får man ju lida pin :)

Ligger i soffan och skulle kunna somna på stört. Är hemskt trött idag efter en strulig dag på jobb med datahaveri och rövhål.. Ja jag säger inget mer men ibland undrar man. Väskan är packad och jag är klar att åka till Göteborg. Borde kanske äta något men jag orkar faktiskt inte röra mig ur fläcken. Jag får köpa nåt på stationen och äta på tåget. Kanelbullen är ju obligatorisk på våra tågresor :) Risken är nog stor att jag somnar på tåget. Hoppas jag inte börjar snarka eller nåt nu när jag är förkyld, hahaha!! Ja, det ska bli trevligt att komma iväg en sväng utan att det kostar någonting.. Ha det bra Helsingborg, vi ses på fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar