tisdag 20 mars 2012

Skandal

När jag vaknade i morse med en dundrande huvudvärk sa Annie att vi inte hade något vatten. Nä, det hade vi verkligen inte någonstans. SKANDAL!! En jävla skandal är det.. Min granne hade fått reda på att vattnet skulle vara avstängt kl 8-14 idag. Alla andra utom vår trapp visste tydligen om det. Så vår käre vaktmästare har glömt sätta upp en lapp i vår trapp. Vi har inget vatten och kan inte ens borsta tänderna men det värsta är ju att inte kunna använda toaletten. Fick gå till Hemköp och köpa lite vatten så nu borstar Annie tänderna i Evian :)
Jag skulle behöva tvätta håret (flottigt) som jag inte orkade göra igår men det lär jag ju inte hinna innan det är dax att gå till jobb. Fan vad jag blev på dåligt humör nu.. Var ska jag bli av??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar