torsdag 15 mars 2012

Liseberg

Hotellfrukost och så tjuvåkte vi spårvagn till nästa hotell där Nätverksträffen skulle vara. Såg Magnus Samuelsson skymta förbi i matsalen :-)
I ett långt lämmeltåg (350 personer) gick vi mot Rondo där vi skulle äta lunch. Jättegod mat men lite stressigt. På väg för att hämta väskorna och gå till nästa ställe ser jag någon jag känner igen, min kusin Annette Fritzon. Ha ha, världen är liten. Hon var oxå på Nätverksträff fast med Ica. Vi gick vidare in på Liseberg till Lisebergsteatern för att lyssna på två föreläsningar. Jag var lite skeptisk först men wow, vilka fantastiska människor. Den första pratade om Passion, hans absoluta passion var fiske och han var chefredaktör för Fiskejournalen och hade gjort TV program för SVT och fotat till National Geographic. Han var rolig och passionerad :) Sen var det fika och därefter nästa föreläsning. Förre förbundskaptenen i bandy var det som pratade, mycket om engagemang. Han var oxå fantastisk och jag skrattade så tårarna rann. Nu är vi på hotellet och fixar till oss inför kvällen. Det blir middag och show på Rondo, Thomas Ledin ska rocka loss. Alltid trevligt när allt är gratis :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar