onsdag 21 mars 2012

Grattis

Det blev en tur till Höganäs ändå.. Fikade med Annie, Helen, mamma och födelsedagsgrisen Oscar.. Fan, hur kan jag ha en lillebror som fyller 22 år idag? Känner mig faktiskt lite gammal och tråkig. Funderade lite när jag kom hem. Är jag nöjd med mitt liv såhär långt?? Svar: inte riktigt.. Är jag nöjd med mig själv? Tar jag hand om mig själv ordentligt? Är det såhär jag verkligen vill se ut och leva mitt liv? Svar: ABSOLUT INTE!! En ordentlig tankeställare och så kan jag kanske vakna upp ur den bubblan jag verkar leva i och inse fakta. Inse att jag lever i nån slags förnekelse. Brutalt uppvaknande, JA men kom igen nu din feta kossa.. Inse vad i helvete det är som håller på att hända medans du flyter omkring i din förbannade bubbla. Stick hål på den med ett BANG och trilla ner på jorden. Ta smärtan, hantera den.. Inse att tiden sakta håller på att rinna ut.. Förbannad, oh det är bara förnamnet!!

Grattis till min fina lillebror som fyller 22 år idag.. Hoppas din födelsedag blev bra <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar