söndag 20 februari 2011

Två delar

Allt känns bara så konstigt just nu.. Det känns som min kropp är delad i två halvor.. Den ena halvan är lycklig och mår bra och den andra depprimerad och olycklig.. Den lyckliga halvan har haft övertaget ett tag nu men jag känner att den olyckliga halvan börjar ta över mer och mer.. Det gillar jag inte alls men just nu känner jag mig helt handlingsförlamad och orkar inte göra ett endaste dugg åt saken, eller det jag kan göra åtminstone.. En del av sakerna kan jag ju inte påverka och ibland blir jag så frustrerad och på dåligt humör att jag verkligen har lust att slita mitt hår eller kasta tallrikar i väggen.. Det är så många saker som jag borde göra men det blir bara halvhjärtade försök och det får mig bara att känna mig ännu eländigare och deppig..

Suck!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar