fredag 11 februari 2011

Pömsig

Det gick inget vidare att somna igår trots att jag la mig framför TV:n som visade James Bond.. I vanliga fall somnar jag till filmen efter 10 min men inte igår.. Lite lagom trött imorse och givetvis har det varit en grym dag på jobbet med MASSOR att göra.. Jag sprang som en galning fram och tillbaka nästan hela tiden.. Vem behöver gå på gym och motionera..?? Ha ha ha!!

Orkade inte göra många knop när jag kom hem.. Micke körde och köpte kebabtallrik och jag parkerade mig i soffan.. På spåret och lite choklad sen var jag nöjd.. Ska försöka nanna kudden nu.. Imorgon blir det kalas i Höganäs och äntligen ska jag träffa Trollungarna :-D känns som det var en hel evighet sen.. (Ja syster yster och P oxå) Längtar efter dem..

Sov Gott!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar