söndag 13 februari 2011

Städlust

Vaknade med MENSVÄRK men det glömde jag snart bort för en stund när Micke låg och höll om mig.. Supermysigt var ordet.. Flyttade mig så småningom från sängen till soffan och skulle gärna gått en promenad med Annett men jag var inte riktigt i skick för det.. ONT, ONT, ONT!! Lite snurrig i huvudet oxå.. Till slut åkte jag och Micke och handlade och tog sen en promenad med bilen.. Hahahahah!!

Mådde bättre när vi kom hem och fick helt plötsligt bara en sån lust att STÄDA.. Inte klokt och jag vet inte var det kom ifrån.. Jag som verkligen hatar att städa.. Lika bra att smida medans järnet är varmt och jag satte igång.. Kokade potatis till middagen, gjorde köttfärssås till imorgon och skrubbade köket.. Lika bra att köra hela racet så det blev dammat, dammsugat och golvet blev torkat.. Jisses säger jag bara.. Ha ha.. Nu är det dax att parkera sig i soffan.. Har fått lite huvudvärk nu så det får bli två panodil på detta..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar